joi, 12 ianuarie 2012

Tiptil in noul an...

In primul rand... (cam asta am in imaginatie si in gandirea creativa in ultima vreme = gol!) si in al doilea rand La multi ani si multe roade/poame in noul an. M-am cam lenevit in ultima vreme...m-am golanit tare. Ca sa pot explica ce inseamna lenea va dau un singu exemplu: imi merge greu laptopul (mai ales in programele de editare) si de vreo 3 luni spun ca merg sa-mi imbunatatesc din componente (RAM). Ambitios, ma trezesc dimineata si gasesc eu altceva de facut, pentru a amana drumul la un magazin de calculatoare...pe maine! Si in fiecare zi realizez ca exista un maine, iar maine mi-e clar ca va fi un alt maine! Niciodata un poimaine! Da...se pot comanda si online ceea ce m-ar scuti de un drum, dar cred ca las pe maine! Sa vad...

Am inceput noul an cu dreptul. De fapt l-am inceput de mai multe ori. pe 31 dec la 23:59 se numarau in canon secundele (normal ca in canon, doar nu in nikon!). Vreo 4 grupuri diferite au trecut in noul an fiecare la diferenta de secunde bune unul fata de celalalt. Eu l-am trecut cu fiecare...

Ce mi-am propus in acest an? Asta nu va spun pentru ca nici eu nu stiu... Va aduc insa cateva imagini din zona "inzapezita" unde mi-am petrectut trecerea in ultimul an de existenta a Planetei. Lanturi la rotile masinii, haine groase, sanii, zapada cat casa....c-asa-i frumos iarna!:)

Va doresc tot ce e bun in acest an. Daca vi se indeplinesc visele sa stiti ca se intampla datorita urarii mele.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu