luni, 14 noiembrie 2011

Unde nu-i cap...

Tin sa ma laud neaparat cu "inteligenta" mea lucie... Am comis-o!


Primesc astazi un mail, de la Clubul Fotografic "Nufarul" din Oradea, in care sunt anuntati fotografii carora li s-au acceptat imagini la cea de-a VI-a editie a Salonului International al Artistilor Fotografi Romani si Maghiari de Pretutindeni, tematica fiind "arta strazii". Imaginile selectate urmeaza a fi expuse in 4 expozitii (deci fiecare este printata de 4 ori) in: Oradea, Cluj-Napoca, Bucuresti si Budapesta.
Deschid intr-o doara documentul cu fericitii participanti deoarece nu am sperat sa am nici cea mai mica sansa de a ma alatura (inca) vreunui salon international!
STUPOARE! Imi vad numele in dreptul denumirii uneia din fotografiile mele: Singur pe un peron (tradus si in maghiara Egyedül egy peronon). Daca as fi fost machitor jur ca as fi "supt" 2-3 beri...dar asa m-am multumit cu o bomboana de lamaie (m-am auto-premiat).


Toate bune pana aici.


In mail, organizatorii ma roaga politicos sa le trimit "aleasa" in format mare (3000x2000) pentru print. Brusc am o presimtire nasoala... Si se adevereste:) Ieri...chiar ieri!!! am facut curat in domnul computer si de pe Desktop am sters cam tot ce am crezut eu ca nu-mi mai foloseste. Si cateva foldere erau cu ce am trimis eu pe la saloane... "Salonul de la...", "Salonul de la..." etc. Asta nu ar fi o problema. Am originala si o editez iarasi si le-o trimit oamenilor. DAR, (abia acum intervine mega inteligenta sclipitoare) eu in general nu denumesc imaginile, decat cand mi se cere la vreun concurs sau salon! Si vezi tu nene...care-o fi aia "Singur pe un peron"???
Cu toata rusinea le-am explicat in mail oamenilor ce am patit, cat de harnic si pus pe treaba am fost si i-am rugat sa-mi trimita ei imaginea mea...ca sa o identific:) Acum...astept...tic-tac!


Tocmai m-am premiat iar cu o bomboana! Manca-m-ar mama de inteligent...


Cred ca am s-adorm! Am auzit ca atunci cand dormi nu poti strica nimic...


P.S. Dupa semnalmente...cam astea s-ar potrivi cu titlul Egyedül egy peronon (hmmmmmm...pardon... Singur pe un peron), dar habar nu am care e...sau daca e vreuna din astea. Astept...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu