duminică, 9 octombrie 2011

Ploaie mocaneasca...

Pe o asemenea vreme nu ai chef de nimic... Nici nu vreau sa ma gandesc la faptul ca maine e luni si incepe inca o saptamana de munca. Va dati seama si stiti bine (majoritatea) cam cu ce chef de munca se incepe o saptamana pe o asemenea vreme... Na...e clar ca Domnezeu nu putea sa-i multumeasca pe toti. Unii vor ploaie pentru pamanturi, altii (ca mine) nu vor. Cum ar fi fost sa ploua doar pe campuri iar prin orase sa ploua asa, cand am vrea noi...?
Totusi si vremea urata m-a ajutat la ceva. Am mai stat si eu pe langa vatra cu "tigaia" in brate si am mai cautat prin imaginile vechi. Am slava Domnului zeci, sute de imagini tinute acolo ascunse pentru vremuri ca acestea, cand prefer ca aparatul de fotografiat sa sada cuminte in husa lui.

Sincer, nici macar nu am chef sa scriu prea multe. Ba ma uit ca desteptu' si nu-mi vine nimic in cap, ba imi vin mai multe idei deodata... Asa ca mai bine ma opresc, inainte de a-mi veni in minte un amalgam de idei care se vor transforma in vreun roman plictisitor.

Si cum nu stiu cam ce imagine sa va ofer, voi posta una veche, care insa a fost acceptata la Salonul National de Fotografie Iasi 2011. Expozitia poate fi vizitata la Moldova Mall - Parter, pana pe data de 20 octombrie.


Alte imagini in ton cu vremea, scoase astazi de prin "sertare":





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu