marți, 19 iunie 2012

N-am plecat, deci, nu ma-ntorc...

De ceva vreme m-am boierit, m-am lenevit, m-am facut mai nesimtit...cum vreti voi sa-i spuneti. Nu am mai prea pozat, nu am mai postat, pur si simplu pentru o scurta perioada fotografia a intrat intr-o stare vegetativa.  M-am dedicat altor treburi ce nu suportau amanare, intrand cu fotografia incet incet intr-un alt plan...in ceata...in plan secund, in amortire, in asteptare.

Ok, gata cu vaicareala! Am intrat astazi, dupa multa multa multa vreme pe blog, sa vad daca nu mi-a fost anulat. Si spre surpriza mea nu a fost. Ba chiar m-am bucurat sa vad ca am avut multe vizite in toata aceasta perioada cat am lipsit.

Mi-am promis ca voi reveni la pasiunea mea de baza si voi incepe iar sa uzez obiectivele, voi lua iar coclaurii la pas, voi dedica mai mult timp calatoriilor in scopuri fotografice si voi fi mai razbunator cu dusmanii (stiu ca ultima parte este fara logica dar...da bine:)) )

Va salut cu dragoste in zi de iunie.


Un comentariu: